Subject: 5tk bussipaviljonide vahetus Saku alevikus
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: "Margus Magus" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 14:08:11 +0300

Tere

Anname teada, et Saku Vallavalitsusel on plaanis perioodil juuni-juuli
vahetada välja Saku alevikus riigiteede ääres välja 5 bussipeatuse
paviljoni järgmistes peatustes: Pähklimetsa (1tk), Saku keskuse (2tk) ja
Õlletehase (2tk) – lisan nendest paviljonidest pildid manusesse.

Uute paviljonide suurus ja kinnistusviisid jäävad endistega samaks. Vanad
paviljonid utiliseeritakse. Uued paviljonid tulevad Salu peatuse paviljoni
sarnased (lisan Salu peatuse paviljonist foto manusesse).

Paviljonid toodab ja paigaldab Roadservice OÜ.

Pärast paviljonide paigaldust kleebitakse paviljonidele ka valla graafika,
et need oleksid märgatavamad inimestele ja lindudele.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee